صحنه‌سازی حمله ایران به ناو آمریکایی اینترپرایز
 

Flash version 9,0 or greater is required

You have no flash plugin installed

Click here to download latest version

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، سایت باراک اوباما18 فوریه(29 بهمن) نوشت: «یک گروه ضدجنگ هشدار داد که آمریکا و اسرائیل در نظر دارند در توطئه‌ای مشترک، ناو اتمی از دور خارج شده اینترپرایز را با تمام خدمه آن، در خلیج فارس منهدم کنند و مسئولیت آن را به گردن ایران بیندازند.»
با افزایش جنجال‌سازی رسانه‌های غربی برای افکار عمومی کشورهای خود در خصوص احتمال حمله نظامی به ایران، گروهی از شخصیت‌های ضدجنگ با عنوان "هرتیک" با ساخت مستندی و انتشار آن روی یوتیوب، نسبت به توطئه احتمالی آمریکا و رژیم اسرائیل علیه ایران طی ماه‌های آتی هشدار دادند.
در این مستند که دومین هشدار این گروه به فعالین بین‌المللی است، عنوان شده است که آمریکا در نظر دارد طی ماه‌های آتی یک ناو قراضه و از دور خارج شده خود را با سمت آب‌های خلیج فارس بفرستد و طی یک صحنه‌سازی، آن را غرق و مسئولیت این اقدام را به گردن ایران بیندازد.
به گفته این گروه، این اقدام از سوی آمریکا و اسرائیل با این هدف صورت می‌گیرد که ایران آغازگر جنگ معرفی شود و فضا طوری جلوه داده شود که روسیه و چین برای حمایت از ایران دچار مشکل سیاسی بیشتری شوند.
گروه مذکور با بیان اینکه اسرائیل در گذشته نیز یک شعبده بازی سیاسی مشابه را انجام داده است، افزود: حمله اسرائیل به کشتی آمریکایی ”لیبرتی” نیز به همین صورت به گردن مصر انداخته شد و آمریکا مجاب شد به مصر حمله کند.
حالا ظاهراً نوبت ناو هواپیمابر ”انترپرایز” است که زوارش در رفته و سال بعد باید از رده خارج شود. این ناو به دلیل استفاده از آن در سریال تلویزیونی Star Treck معروف است. از رده خارج کردن یک ناو هواپیمابر اتمی بسیار با توجه به وضعیت وخیم اقتصادی آمریکا، بسیار پرهزینه است. ”انترپرایز” را 8 رآکتور اتمی به حرکت در می‌آورند! که باید همراه با تمام ماشین‌ها و موتورهایی که با رآکتورها در ارتباط هستند به عنوان زباله اتمی دفع شوند.
اگر ناو انترپرایز در خلیج فارس غرق شود، هزینه‌ای که آمریکا از این طریق صرفه‌جویی خواهد کرد بمراتب بیشتر از پولی است که از فروش لاشه آن بدست خواهد آورد و حل مسئله قطعات آلوده اتمی هم دیگر مسئله آمریکا نخواهد بود بلکه موضوعی است که کشورهای خلیج فارس را تهدید می‌کند و مسئولیت آن هم بر گردن ایران خواهد افتاد.
این دقیقاً همان کاری است که فرنکلین روزولت کرد و دستور داد تا کشتی‌های کهنه جنگی را از "سان دیه گو” به "پرل هاربر” منتقل کنند و ناوهای هواپیمابر و دیگر ناوهای جنگی نو را روز 7 دسامبر 1941 به منطقه امن در دور دست منتقل سازند.
این گزارش با بیان اینکه آلمان فدرال تاکنون 5 زیردریائی اتمی دلفین به اسرائیل داده و درباره ششمی نیز مذاکراتی در جریان است، افزود: سه واحد از آنها هنگام عبور از آبراه سوئز مشاهده شده‌اند. اینها احتمالاً هم‌اکنون در خلیج عمان هستند و شاید هم به خلیج فارس رسیده باشند تا در آنجا در کمین یک کشتی کهنه رو به اسقاط باشند که بیشتر به یک گوسفند قربانی شبیه است تا به سلاح جنگی واقعی.
این مستند با بیان اینکه کشته شدن آمریکایی‌های حاضر در این ناو نیز به هیچ عنوان برای اسرائیل و دولت آمریکا مهم نخواهد بود، تصریح کرد: در واقع این کشتی با ملوانان آمریکایی که در آن هستند مورد حمله قرار خواهد گرفت، همانطور که کشتی ”لیبرتی” مورد حمله اسرائیل قرار گرفت، تا موضوع طبیعی جلوه کند و بتوان برای رسیدن به هدف‌های مورد نظر، آن را به گردن ایران انداخت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 29 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 1427
بازدید کل : 71802
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket